10 saker om mig

  • Jag går aldrig ut i mjukisbyxor, om det inte är någon träningsdag eller så, men jag trivs verkligen inte i det.
  • Min sångröst är bland de sämsta i hela världen, haha det låter verkligen så falskt!!
  • Jag äter hur mycket som helst och jättefort, älskar mat helt enkelt.
 
  • När jag gjort något dumt eller nått så får jag alltid ångest..
  • Jag tycker ofta synd om folk, och det kan handla om vad som, om det hänt något eller att jag bara ser på en person.
  • Jag älskar att shoppa!
 
  • Så fort jag ser att mitt hår är flötit så måste jag tvätta det eller sätta upp det i en toffs så länge, det är det värsta jag vet.
  • Restaurang mat är något som jag älskar, och det är så mysigt att äta ute.
  • Jag har ett enda nyårslöfte, och det ska jag fan hålla!
  • Skummig blandsaft är awesum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***