min helg

Jag har varit lite dålig på att uppdatera i helgen.. men har knappt varit hemma någonting.
 
Fredag: Var hos tandläkaren och efter det så åkte jag till stallet och red ut en sväng på Sebago, lite jogg bara. Sen direkt till Helena där vi red ut, mysigt och så fina ridvägar:) Sen så fixade vi oss hemma hos henne, för att sedan dra till valla med Julia och några av hennes kompisar, för det var fest hos någon där. Jag och Helena drog hem ganska tidigt iallafall, och så sov jag där. 
 
Lördag: Gick upp halv 9!! Skulle stå på framhoppningen klockan 10 och sen hoppa då. Vilket ni fick veta hur det gick i förra inlägget osv. Sen hämtade jag Julia på stationen för hon hade ingen skjuts, och skjutsade hem henne. Och där fick jag pizza och sen så la vi oss och sov, så jävla sköna asså... socialt! Sen hem och färgade håret, så det är lite mörkare nu. Efter det vidare till Helena och vi kollade på film hela kvällen, hon skjutsade hem mig vid 1. 
Myspys helgiiis!
gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***