Konditionsträning

Idag fick både jag och Sebago ett hårt träningspass nu ikväll. Red upp till fältet och konditionstränade.. mina vader värkte rätt så mycket efter det kan jag lova. Sebago jobbade på bra med 3 varv i båda varven med lite skritt emellan. Det är så grymt viktigt att hästarna är vältränade och orkar mycket när det är tävlingshästar så att de verkligen orkar. Så stor skillnad på Sebago efter all kondition vi tränat, han orkar myyycket mera! Imorgon så klipper mamma Sebago på förmiddagen istället. 
 
Åker direkt till stallet efter skolan imorgon förövrig, sen ska jag och min syster till morfar och A-G och fika ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***