Vann LB:n

Hejsan, nu har jag fått min dator, och jag lovade ju att börja blogga ordentligt och fixa designen. Det vill inte riktigt som jag vill, så det får va som det är tills någon kanske fixar åt mig? (a) 
 

Igår tävlade jag i Åby, hoppade bara en LB. Och vi vann den, var första startande och höll det hela vägen. Hihi bästa ponny. Är så glad att han visar sin bästa sida igen. Allt känns så bra nu och hoppas att det håller i sig så att vi kan gå upp i klasserna igen :) 
 
Film på de 3 första hindrena.. kameran dog ju SJÄLVKLART! 

Kommentarer
Postat av: Rebecka Wärnström

Grattis Ni är superfina, racerponnyn :)

2012-09-24 @ 20:37:04
URL: http://rebeckawarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***