my weekend..

Heej, min helg har tillbringats med Julia, i stortsätt hela helgen haha.. I fredags var vi på bio och såg Oblivion, och den var faktiskt riktigt bra. Sen så sov jag hos henne, gick och la oss vid halv 3 eller nått... På dagen fixade vi stallet och båda mina hästar vilade. Igår drog vi först till Linköping, hade inte ett skit att göra, sen så kom jag på en fest så vi drog dit, trodde det skulle vara chillfest, men det var packat med folk. Riktigt lyckat blev det. :))
Idag har Armida longerats och Sebago reds ut, as skönt ute ju!!
 
Imorgon går jag i skolan till 11, för sedan ska vi prova sadel med Armida, äntligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***