Ny design

hej på er! Nu har jag ändrat till en ganska simpel och enkel design. Min förra var ju bara så tråkig, usch! Tryck på f5 för att uppdatera sidan om ni inte kan se den. 
 
 
Det är onsdag och skoldagen har varit ganska chill, hade SO nationella prov, religion. Vilket man inte tog så seriöst eftersom det inte bedöms endå, jag har väll inte de största kunskaperna inom det så kan väl inte säga att det gick bra direkt. Avslutade dagen med att spela in film till idrotten, haha!! 
Åkte till stallet efter jag slutade och fixade allt för att sedan åka vidare på hoppträning med Armida, hon har inte hoppat på ett tag men det gick bra. Hon har blivit lite piggare osv nu, börjat känna sig hemma tror jag. Eftersom vi ska tävla på Söndag så hoppade vi inte så mycket utan avslutade med en linje med 5 galoppsprång från oxer till kombination, det avslutade hon med att hoppa som fasen, så att det känns bra inför Söndag då vi ska hoppa 1m och 110m :)
 
Imorgon är jag ledig från skolan, ska på begravning för bästa morfar. Första begravningen för mig faktiskt, inte kul.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***