I'm back

OKEJ, nu ska jag börja blogga seriöst igen, och inte bara 1 gång i veckan, haha. Det är så mycket i skolan, hästar och vännerna, men nu är det lov så att det hjälper mig att komma igång. 
 
Sebago mår bra, och vi ska väl börja planera in årets första tävling, just nu jobbar vi på att han ska bygga muskler och bli starkare, så att hoppar studs var tredje dag och ska göra det i ca 3 veckor framåt iallfall, är så himla tävlingssugen!! 
 
Ja och mitt liv rullar också på, har valt gymnasie nu med. Ekonomi Klara, Ekonomi Katedral och sedan Samhäll på Katedral :) Så att det blir nog bra och hoppas jag kommer in. Är även ett år äldre, alltså 16! det är nice. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***