Göteborg imorgon

Halloo,
 
Precis packat klart allt tills imorgon, eftersom jag och Helena åker till göteborg. Bussen går 07;20 så att bäst att sova tidigt ikväll... :) Hopptränade även ikväll och det gick väldigt bra för att vara the CRAZY Armida de andra dagarna när jag har ridit ute. Igår hjälpte Nina mig lite då hon stod rätt upp på bakbenen och hoppa runt lite, så att de hämtade en graman och tillslut blev hon skitfin! Idag gjorde hon ingenting och var jättefin. Inte hoppat på några veckor så trodde hon skulle vara jobbigare, men icke.
 
Det var även sista jobbdagen för mig idag, såååå skönt. Och igår lyckades jag försova mig, haha omg. När jag tittade på klockan så stod den på 07;52, så det var bara att kasta sig upp och åka, började jobba 07;59, så jag han ;) Ibland kan jag vara snabb iallafall. haha
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***