KING!

Hej! Nu på kvällen har jag mamma, Carro och Bengan varit på travrestaurangen och ätit, och självklart tittat på Line Up Du Jape, alltså pappas häst. Och han vann, sjukt säger jag! Finaste hingsten. Och spelade även för 40 kr och vann 4800, haha så jävla tur, det är ju bra nu till sommaren :D Passar ju perfekt nu till Göteborg också. Hästar är ju för underbara :)
 
Nu ligger jag i sängen och ska tvätta bort allt smink snart, orkar dock inte resa mig, men mååååste. Ska försöka somna tidigt idag, för är skapligt trött när jag ska till jobbet... det var en lugn dag på jobbet annars idag så det var skönt :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***