My life is a party

Hej! Jag får nog skylla mig själv lite att jag har varit så trött idag. Gick och lade mig halv 3 igår och skulle upp halv8... försov mig som vanligt, men han i tid iallafall:) Första dagen på jobbet idag och det gick bra tycker jag, lättförtjänade pengar om man säger så. Sitta och prata med de gamla typ. När jag kom hem så bytte jag om och åkte till stallet för att vi hjälpte till med nya underlaget, fibersanden, och sen red jag på Armida. 
 
När jag kom hem från stallet var jag så himla trött så att jag somnade, vaknade av att Carro skrev för skulle dit så att gick upp snabbt, och mår alltid så illa när jag har sovit på dagarna xd. Var även på travet och tittade på pappas hästar, VAFAAN, Estrella vann igen och Jezira blev 2a, det är helt sjukt! Han ligger i topp på amatörlistan i Sverige iallafall. CASH is KING! Men det är ju även bra av hästarna, den här månaden har de sprungit in över 200 000!! Just sayin.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***