Första ridpasset

Armida:
Idag red jag första gången på Armida, förutom provridningen då. Red inte så hårt utan lite lugnare så att hon börjar känna sig lite mer hemma. Först när jag gick med henne en stund var hon väldigt på tårna och lite spänd, men så fort jag hoppade upp och började rida så blev allt så lätt. Jätteavslappnad och orädd. Hennes härliga och stora gångarter är underbara. Allt är så okomplicerat. Imorgon ska jag be mamma filma när jag rider en sväng. Vill bara åka dit och rida igen, så himla rolig är hon. 
 
När jag väntade på pappa så stod jag och myste med henne i hagen och så började hon slicka på hela mitt ben, haha så söt är hon. 
 
Sebago: Han fick mest vara sällskaps häst idag i stallet, eftersom att Armida blir lite småvild när hon är själv... men han reds inte idag iallafall, men imorgon ska han ridas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***