Mot stallet nu

Hola!
 
Min helg har spenderats med Helena, och vi har gjort lite allt möjligt. I fredags så var vi och fikade i Linköping och sen vid elva så åkte vi hem till Andreas och chillade där till ett någon gång, och sen tog vi tåget hem. Igår åkte jag till henne på dagen så tog vi lite kort, haha blev ingen bra xd. Och sen på kvällen var vi först här och sen drog vi ut. hehe bästa!
 
 
Igår trimmade jag även Armida, la ut en bom bara för att träna på att kunna rida fram henne och sen få tillbaka henne mycket så att hon jobbar med bakbenen. Tycker att det gick jättebra och jag har kommit på henne väldigt bra nu, och kan kräva mera. Och bocka lite över en bom för att man tröck på lite med skänkeln tycker hon är kul med... så söt alltså!
 
Sebago vilade igår, men ska ridas ut idag, och Armida får sin vilodag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***