120-debut

Hellåå! Igår debuterade jag och Armida 120 tillsammans vilket gick jättebra. Hade ett ner i slutet av banan då den var väldigt lång med två kombinationer, trippelbarrar osv, så jag är helt klart nöjd för att vara våran första. Tycker att det kändes väldigt lätt. Hoppade även 110 innan som vi var nolla i så det var ju bra! :)
 
I torsdags var vi ju i stockholm med klassen, kom hem sent så att var skapligt trött eftersom jag gick upp halv 7 dagen efter. Idag har jag ridit på båda hästarna, Sebago på dressyrbanan som var väldigt mjuk. Och Armida fick skritta ut en sväng, och hon skötte sig fin fint. Nu blir det kinamat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***