Långledigt

Halllåå! Känns lite som söndag faktiskt eftersom vi har varit lediga onsdag och torsdag. Tror att jag kommer ha lite mer tid till att blogga nu då alla nationella prov nästan är över. Jag är sjukt lycklig då jag klarade engelskan, wihu! 
 
Idag red jag ut på Sebago, han fick galoppträna i jättelåg form med graman, så fin!! Sedan red jag på Arris och det gick också bra, dock fick hon lite utbrott när andra hästen som var där gick, hon började hoppa lite i luften osv, vilket bara är lite kul, även en fågel var läskig som sprang runt i buskarna. Igår tog jag bort stigbyglarna så tränade på balansen och verkligen sitta ner och inte bli lat och ställa mig upp. Vilket kändes idag att det gav nått iallafall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***