Stockholm imorgon, tävling på fredag

Förstår inte varför jag sitter här egentligen, dagen har varit ganska fullspäckad. Slutade skolan klockan 3 och åkte sedan till stallet och red sebago, och efter det vidare på hoppträning med Armida. Och sen blev det lite ändrade planer så att ska tävla på fredag också och hoppa 110 och 120! Så vi hoppade inte alls mycket, utan lite lätt med något språng runt 130, vilket hon hoppar som en gud. Sedan var det bara att åka hem och fixa allt till fredag då jag är i Stockholm imorgon så hinner ju inte fixa något då.
Sedan åkte jag och mamma till mobilia och köpte lite saker jag ska ha med mig imorgon, och nyss tog jag ett bad, tagit fram kläder och sitter här för tillfället här. Ska hinna äta något innan jag ska sova, klockan är 10 och jag har inte ätit, aja så är det att ha sina underbara hästar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***