in life

helloo. Jag lever, alltså har jag inte dött. Har haft fullt upp hela veckorna nu så att jag har haft lite paus. Ska försöka blogga så gott jag kan. Praon på Vero Moda funkar alltså, slutar 4 denna vecka så att jag hinner med lite mer och inte behöver stressa i stallet. Idag var jag på utvecklingssamtal, hade brottom som vanligt xd men fick lite extra böcker med engelska övningar, fett bra bok! Ganska lätta saker men bra. Och hon sa att vi skulle fixa engelskan till jul, jag har ganska bra i alla ämnen men i Engelska har jag knappt E... hehe
 
Imorgon är det entligen hoppträning, blev inget förra veckan så är taggad!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***