Tältat

Heeejsan! 
 
Nu sitter jag i min säng med datorn, första kvällen jag är hemma den här veckan. Kan säga att det är skönt, tuff vecka på något sätt. Igår åkte jag och Helena med David och hans kompisar till sommen på en ö och tältade där, åkte båt dit, grillade och drog till torpön en sväng. Drack även lite igår också, så att efter tre dagar i rad är man ganska trött ;)! 
Var i stallet förut också och trimmade dressyr på Armida och red utan stigbyglar hela passet så att jag kommer åt henne ordentligt och får henne att jobba bakifrån och muskla sig där bak. Hon har börjat sköta sig exemplariskt och inte hålla på att kasta sig osv som hon gjorde ett tag, men det har blivit mycket bättre sen vi drog ut vargtanden och slipade tänderna, min sessa!! Tävling på fredag också :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***