Jul. 27, 2013

hejhej! har försökt hela veckan att logga in men det har inte funkat på min iPhone. men i tisdags träffade jag david en sväng, var där till 1 någon gång för att på onsdagen skulle jag, mamma och pappa till halmstad där vi var till torsdagen.

När jag kom hem på torsdagen var det bara att börja fixa sig för fest, festade till 3 ungefär..

Igår(fredag) var jag och mamma och köpte en ny mobil till mig, då min skärm sprack lite på iPhonen! Sen blev det stressigt i stallet för skulle på fest med Helena och Ida. Tog taxi från festen vid 2! Och en lyckad helg än så länge, vad som händer ikväll får ni veta sen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***