Competition

Hej! 
 
Idag har jag varit i Kinda och tävlat. Hoppade ju 110 och 120m vilket gick jättebra. Inte tävlat på några veckor och inte tränat så mycket så trodde inte det skulle gå så bra. Nollade båda klasserna!! Dock var inte 110 rundan så jämn och jag hade väldigt dålig galopp så det kändes väl sådär. Men 120:n kändes helt perfekt. Höll ett bra tempo hela tiden och fick till jättefina språng. Hon var nog inte i ett enda hinder, min snutta! Så fin!!
 
Igår blev det en lugn kväll, David kom och hämtade mig och sedan åkte vi hem till honom. Där kollade vi bara på film och båda var nog ganska trötta från fredagen, haha! Skönt med sånna kvällar med!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***