All I need is love

Fasen vad jag suger på att blogga.. jag vet!!
Men iallafall, sitter nästan aldrig vid datorn nu längre och då blir det såhär. Ska försöka bättra mig.
 
Tävlade ju iallfall i fredags vilket gick väldigt bra. Kvalade till 130 och var nolla i båda klasserna. Kommer film när jag laddat upp den, så underbar min häst är. ♥ Senare på den fredagskvällen var det fest vilket var trevligt som vanligt.
I lördags (igår) träffade jag David, vi åkte till Linköping på fest, fast vi åkte hem till honom vid 11 istället och tittade på några filmer, sen åkte jag hem vid 3! 
Idag har jag badat och ätit med Julia, red även en sväng förut, lite lätt bara då hon mest ska ta det lite lugnt nästa vecka för att sedan ladda upp för Champion of the youngsters!! 
Imorgon vet jag inte vad som händer på dagen förutom att rida, men på kvällen ska jag träffa David iallafall! :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***