Saturday morning

Godmorgon! Mår lite sådär idag efter gårdagens fest. Tycker att det förövrigt blev en lyckad kväll och vid halv 5 på morgonen så var det jag, David, Daniel och Alexander som var kvar, de åt donken och städade, jag ville hem och sova haha, men sen kom iallafall Davids pappa och skjutsade hem oss, jag somnade runt 5...och inte sovit alls bra. Men det är det väl värt?! ;)
 
 
Aja, ska väl försöka gå upp snart, och om en stund ska jag åka till stallet, ska bada Armida, smörja, rida och allt som behövs dagen innan tävling. Hon ska inte gå så hårt idag heller, utan bara känna igenom henne på hoppbanan. Inte tävlat på flera veckor så att man får vara med på att allt kan hända när det gäller framhoppning osv. På banan sköter hon sig alltid iallafall!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***