Ny tränare

Hej, detta kanske ni inte förväntade er men idag åkte vi och hopptränade för en annan tränare, nämligen Annelie. Och jag säger bara: vilken skillnad, vilken hjälp. Massa nya tips och hur jag ska rida för att lösa problemen. Förövrigt gick träningen bra.. tränade mycket med att jag skulle mjukna i handen och verkligen få ut galoppsprången. Vissa språng och linjer som jag ändrade min ridning på kändes det verkligen: Oh jäklar vad bra det blev! Kommer då börja träna för henne varje vecka :)
Denna bild är faktiskt från den anläggningen jag tränade på idag.
 

Kommentarer
Postat av: Olivia - Eliteponys

sv. Tck! Allt bra med oss ja! Är allt bra med dig ;)
Kram

2012-08-30 @ 19:40:47
URL: http://eliteponys.blogg.se
Postat av: Julia - en ponnyryttare♥

Sjuuuuuuuuukt fin häst du har assåu :O ♥

2012-08-30 @ 21:54:43
URL: http://eliteponys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***