hey brother

Hallojsan! Idag vaknade jag halv 1, brukar aldrig sova så länge, men har ärligt talat inte sovit ut en enda dag på sommarlovet, max 2 gånger typ. Alltid har det varit något, eller så har jag festat hela nätterna och inte orkat sova, haha.. Idag ska jag hoppträna vid 5, ska bara ta några språng eftersom jag ska tävla imorgon i eksjö!! Sjukt taggad. Erika hänger även med :)
Senare ikväll ska jag ut och äta med Karro och Julia, och sen ska vi antagligen kolla på bio. Vet dock inte vilken film.
 
Igår var jag och mamma i stan, shoppade lite nytt. Bl.a skor, blus, skjorta, jeans osv. Orkar inte ta kort på allt :) Sen åkte jag till David och var där tills 10 någon gång och efter det åkte jag till Julia och sen hämtade robin mig vid 1 där. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***