Presentation

Hej! Jag heter Julia Andersson,15år och bor i Östergötland, Mantorp. Jag hade en blogg innan som hette hasteeen, men tänkte börja om på helt nu efter att inte ha bloggat på hela sommaren då jag haft paus. 
 
Iallfall så kommer denna bloggen handla om mig och min ponny Värends Sebago. Även lite om min vardag utanför hästlivet. Jag och ''Sebbe'' tävlar i hoppning och har tävlat upp till msvb (120cm). Sebbe är en Valack f98. New Forest. Om det är något ni vill ha reda på såhär i början så är det bara att fråga, så svarar jag på det. Ska göra allt för att uppdatera så mycket jag kan och försöka blanda inlägg. :)
                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***