Helgen

Hello! Jag har verkligen inte haft tid till att blogga på hela helgen, så kan berätta lite kort vad som har hänt. I fredags så var jag, Bella och Linn hos Jossi. Vi grillade och hade allmänt kul. Vi sov även över där. På lördagen så åkte jag till stallet, red med Julia på hoppbanan där vi hoppade lite studs och bommar. Studsten skötte han bra!
 
Sen på lördagkvällen så åkte jag och Julia in till Linköping, vi köpte lite godis och sedan drog vi till Steve´s där Julia åt lite. Sen åkte vi lite buss och båda halvt sov på den haha. Vi gick av i ekholmen och där gick vi till Linus där det var lite folk. Tog tåget hem 01:24 och då somnade både jag och Julia direkt.
 
Idag har vi kollat på film hela dagen och bara varit tjocka. Var i stallet förut också, ridpasset blir i nästa inlägg :)
Helt underbar kväll!! ;**
En bild från den bra kvällen hos Josefin :)!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***