Jävla skit

Jag sitter här med världens jävla ångest, och ingen kan nog förstå för vad, joo.. Den här veckan har jag varit så dålig, slarvig och lat när det gäller skolan, nationella engelska gick piss, läxförhöret slarva jag på, hemkunskapen hade jag inte tränat på eftersom jag inte visste vad det var på då jag inte var där förra veckan och spanska verben gick så dåligt. 
Jag har nog börjat tänka sommarlov redan, men från och med nästa vecka ska jag fan inte faila såhär hårt, och inte vara så lat. Hatar att få dåliga resultat då jag brukar plugga ganska mycket jämfört med den här veckan. Prestationsångest....

Kommentarer
Postat av: Alva

Allt bra?

2013-04-28 @ 13:03:40
URL: http://alvac.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***