Söndagsångest

Neeeeeej, jag hatar att det är söndag och skola imorgon, så jävla tråkigt rent ut sakt. Om inte lärarna skulle ställa så höga krav på oss och ge oss 100 läxor varje vecka så skulle det vara okej. Dock mindre än 10 veckor kvar på vifolka, vilket lättar lite iallafall. 
 
Idag har jag hjälpt till på tävlingen hemma, med Julia. Flaggade två klasser, 120 och 130:n. Sen fixade jag allt i stallet och sen kom pappa och hämtade mig. Hann även att smörja alla mina träns innan han kom, det behövdes verkligen. Så nu är dom clean! Båda hästarna vilade idag, Armida får ta det lite lugnt tills nästa måndag, då vi ska till sharpman med sadeln. Sebago ska ridas lite hårdare imorgon! 
Igga mig xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***