Horses and horses

Hellloo, fasen vad fort lovet går, redan torsdag imorgon.. panik typ. Tur att det bara är 4 veckor kvar till påsklovet sedan :) Resan till Helsingborg blev lyckad. Första dagen provred jag hästar till klockan 22:00 ungefär så var helt död efter det, och har faktiskt träningsvärk om jag ska vara ärlig. Andra dagen provred jag 2 st och då hitta jag drömhästen som jag blev kär i. Grymt fin. Mer får ni veta framöver!
 
Idag hoppade jag studs på Sebbe och vad har hänt med honom egenligen? Hur lugn och fin som helst, och ett plus till mig som red bra. Det ger verkligen sjukt mycket att rida på så mycket olika, fick lite storhästkänsla på Sebago vilket är bra för då kan jag rida mera framåt än tillbaka. Blev nästan lite chockad av att han var så avslappnad och lugn. Kämpat tillräckligt nu, så glad över att han går bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***