Love the summer

Hur ska börja egentligen?! haha det bli samma hela tiden 'hej'..
 
Kan berätta lite kort om vad jag har gjort den här veckan. I måndags träffade jag Helena en sväng, vi drog in till stan och fikade, och sen hade vi ingenting att göra så att 2 minuter innan vårat tåg skulle gå så fixade jag fest i tannefors så att vi blev hämtade och drog till en sommarstuga och hämta lite saker och sedan hem till Jespers lägenhet. Där spelade vi lite ölkortspel osv, vilket var riktigt trevligt, vid halv 2 så hämtade David oss då han erbjöd sig att göra det. 
 
I tisdags träffade jag Helena också, och vi gjorde ingenting fram tills 22 tiden, då vi träffade David några timmar och sen åkte vi hem.. så en lugn kväll. Och igår träffade jag Bella, och hon var saknad eftersom hon har varit i Turkiet en vecka, så att det var trevligt som vanligt! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***