Ruuun

Heeeeej!
 
Nu känner jag mig duktig, var precis ute och sprang i skogen och styrketränade lite efter det också, tummen upp på det. Innan det var jag i stallet och red ett långt pass på Armida, först på hoppbanan och sen i ridhuset. Fick inte ihop henne alls på hoppbanan då hon tar för sig så dant på stora ytor, så att gick in i ridhuset och trimmade till det, och det gick bra. 
 
Igår var jag och Helena i Lingem hos Emelie och Karro, för de skulle till krogen så vi ''förfesta'' lite med dom, haha! Sen när vi var på stationen kom jag på att jag hade glömt min plånbok hemma hos Emelie, och tåget skulle gå om 5 minuter, så fick ta nästa tåg och gå och hämta den. Så jävla ouppmärksam alltså...
Är även väldigt taggad till fredag då jag och Helena åker till Göteborg och stannar kvar en natt. hihi
 
Imorgon ska jag träffa Bella, eftersom hon åker till Turkiet på lördag!! She's going to be niggaa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***