Nu är hon min, Armida

Hela min kväll har spenderats i stallet i stort sätt. Började med att rida Sebago och fixa allt med honom efter skolan, sen hem en snabbis och sen tillbaka till stallet för att min nya häst kom! Så att idag blev jag ägare till en till häst och nu är det en storhäst. 
 
Armida, sto född 2007 e. Haydn Luna Limelight. Hon har tävlat upp till 125 som 5åring, gått falsterbo, 5års championatet, yongsters, Norrköping HS, och ja det mesta kan man väl säga som hon kan vid 5år
 
. Så att rutin har hon ju även fast hon bara är 6år. 
 
Kommer ihåg när vi såg henne på film och tyckte hon var så fin, och när vi åkte till Helsingborg förra veckan var det henne som jag såg mest fram emot att pröva. Det första jag tänkte när hon kom in där i ridhuset, knoppad och fin var: henne vill jag ha! Nu är hon min, hur lycklig som helst! Förövrigt verkade hon trivas väldigt bra, helt cool och brydde sig knappt om att hon var på ett nytt ställe. Imorgon ska jag gå upp klockan 8 för att vara i stallet 9 och rida mina finisar! ♥
Från falsterbo 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***