Påsklov

Halloj! har suttit ute en stund i solen, jättevarmt mot väggen. Dock kom mina fräknar fram lite smått, men det är ju bara ett bra tecken. Igår hoppade jag Armida 1m på clearrounden hemma, och hon var lite rädd för nått i hörnet men annars var hon jättefin. Felfri hur lätt som helst. Hon var nog inte i en enda bom. Fasen vilken kapacitet! :)
Sebago hoppade jag inte då vi skulle bort klockan 6, så han tyvärr inte det. Idag ska han ridas iallafall och Armida ska vila eller skrittas. 
 
Senare på kvällen åt vi påskmat och sedan åkte jag och Helena in till stan och fikade en timme ungefär för att sedan dra till Rickard där vi var till 1 någon gång. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
*** ///// # DESIGN BY ELVIRA NYBERG # ///// # COPYRIGHT # ///// ***